Îngrijire de iarnă pentru motorină 150ML


Proprietăți îmbunătățite de curgere și lubrifiere. Prevenirea cristalelor de parafină până la -28°C. Asigură îmbunătățirea proprietăților de curgere a motorinei. Este potrivit pentru utilizare în toate unitățile diesel cu sau fără DPF. Pachetul conține un dozator. Diluție: 500 ml la 500 l motorină. Aplicare recomandată: în perioada de iarnă înainte de realimentare mai multe

Producător: DYNAMAX Cod produs: P-SK-14751 Transport și plată

24,15 Lei cu TVA

Disponibil
buc

Proprietăți îmbunătățite de curgere și lubrifiere. Prevenirea cristalelor de parafină până la -28°C. Asigură îmbunătățirea proprietăților de curgere a motorinei. Este potrivit pentru utilizare în toate unitățile diesel cu sau fără DPF. Pachetul conține un dozator. Diluție: 500 ml la 500 l motorină. Aplicare recomandată: în perioada de iarnă înainte de realimentare mai multe

Producător: DYNAMAX Cod produs: P-SK-14751 Transport și plată

A sosit și sezonul de iarnă și complicațiile asociate cu acesta, în special cele ale motoarelor diesel. Funcțiile ditivilor pot elimina impactul negativ al temperaturilor scăzute asupra sistemului de combustibil și, adesea pot salva portofelul dvs de investiții neașteptate. Previn coroziunea. Sistemele moderne de combustibil sunt mult mai puțin tolerante la orice formă de coroziune, decât predecesorii lor. Aceste sisteme, echipate cu pompe, sau injectoare care funcționează la presiuni extreme, sunt mult mai susceptibile la avrii în sezonul de iarnă, când apariția coroziunii în sistemele de combustibil este cauzată de prezența apei. Fiecare combustibil conține un mic procent de apă, dar problema apare doar atunci când acest procent crește excesiv și apa așa-numit emulsionează. Emulsionarea creează o componentă separată (vezi imaginea de mai jos), pe care combustibilul în sine nu o poate absorbi fără ajutorul unui aditiv. Apa poate pătrunde în sistem în multe feluri, iar iarna este cel mai adesea prin condensare, când moleculele de apă trec de la starea gazoasă la starea lichidă din cauza scăderii temperaturii. Alte modalități comune sunt ploaia, spălarea la presiune înaltă, sau din atmosferă (umezeală). Apa emulsionată are o vâscozitate mai mică decât motorina și, prin urmare, oferă un strat de lubrifiere mai subțire între două părți metalice în mișcare. Se creează astfel așa numitul efect abraziv, care îndepărteazpă stratul protector al acestor părți, fără de care toate tipurile de metale feroase și neferoase în legătură cu apa emulsionată corodează automat. Coroziunea apare de cele mai multe ori tocmai la injectoare, iar în cazul înlocuirii acestora, investiția este la nivelul a câteva sute de euro. Aditivul de iarnă pentru motorină, este o prevenție dovedită împotriva acestui tip de defecțiuni, datorită conținutului unei substanțe lubrifiante care creează o peliculă protectoare pe suprafața tuturor componentelor sistemului de alimentare cu combustibil. Acest lucru va preveni efectul abraziv, iar piesele metalice vor continua să fie protejate de o posibilă coroziune. Pornire la rece mult mai bună Iarna, pornirile la rece sunt o complicație pentru toate mașinile diesel. Orice moment în care motorul nu este încălzit până la temperatura de funcționare, este considerat o pornire la rece, adică înainte de a merge la serviciu, de la serviciu, dar și între cumpărături sau alte pauze între deplasări. Și în acest caz, tot apa se află în spatele pornirii solicitante la rece. Însă nu singură. În afară de apă, hidrocarburile, care formează baza oricărui combustibil, reacționează, de asemenea, negativ la temperaturile scăzute de iarnă. Producătorii de combustibil, pot influența punctul de îngheț amestecând diferite tipuri de hidrocarburi, dar acest lucru are un impact asupra prețului combustibilului. Îmbunătățește filtrabilitatea motorinei cu până la -13°C. Apa îngheață în combustibil în timpul iernii severe, iar cristalele de gheață se comportă în sistemul de combustibil ca orice alt corp solid. Filtrul de combustibil care protejează injectoarele și motorul pur și simplu nu lasă aceste corpuri să treacă. Hidrocarburile au și ele punctul lor de îngheț, dar spre deosebire de apă, ele nu formează gheață, ci o masă densă de gel, așa-numita parafină. În cantități mai mari, acesta din urmă poate împiedica, de asemenea, curgerea combustibilului prin filtru sau poate reduce explozivitatea motorinei. Exemplele date despre efectul advers al iernii asupra combustibilului, sunt motivul pentru care nu puteți porni mașina dimineața, sau la scurt timp după ce o porniți, motorul se oprește. Aditivul de iarnă pentru motorină, poate suprima eficient formarea de parafină și îmbunătățește filtrabilitatea combustibilului cu până la -13 °C, în funcție de calitatea combustibilului. De asemenea, poate lega apa de combustibil și astfel să creeze o masă pe care motorul o poate arde fără alte impacturi negative asupra procesului. În eprubeta din stânga, puteți vedea un exemplu de apă emulsionată, care rămâne la fund și formează o componentă separată în motorină.