Informații importante:

  1. În coșul de cumpărături, alegeți modalitatea de livrare, care este cea mai convenabilă pentru dvs. Aveți de ales între livrare la adresa dvs, livrare la un punct de pick-up Packeta, sau livrare la Z-BOX (disponibil momentan doar în București).
  2. Atunci când alegeți livrarea la un punct de pick-up, sau la Z-BOX, găsiți-l în motorul de căutare pe cel, care se află cel mai aproape de dvs. Mii de puncte de pick-up fizice, sunt disponibile în toată Europa, la fel și punctele de distribuire cu autoservire Z-BOX-urile.
  3. De îndată ce comanda va fi pregătită la punctul de livrare selectat de dvs, sau în Z-BOX, Packeta vă va trimite un e-mail de informare și un SMS. De asemenea, veți primi și o parolă pentru ridicarea coletului dvs de la punctul de pick-up.
  4. Așadar, pentru obținerea coletului, va fi sufucient doar să comunicați parola la punctul de pick-up. Astfel, puteți trimite pe oricine să ridice coletul dvs, trebuie doar să îi dați și parola.
  5. În cazul în care ați ales plata ramburs la livrare, plata se va efectua la punctul de pick-up, în numerar, sau cu cardul.
  6. În cazul livrării la Z-BOX, tot ceea de ce aveți nevoie pentru a ridica coletul, este aplicația mobilă a Packetei, care se asociază automat cu Z-BOX-ul și deschide cutia în care se află coletul dvs.
  7. Puteți afla cu ușurință unde se află comanda dumneavoastră, în secțiunea Urmărire a site-ului Packeta, sau în aplicația mobilă.
  8. Pentru ridicarea coletului, aveți de obicei, la dispoziție 7 zile.
  9. Vă recomandăm să descărcați aplicația mobilă Packeta, datorită căreia puteți urmări fiecare mișcare a coletului dvs, puteți extinde timpul de depozitare a acestuia până la 21 de zile, sau puteți achita contravaloarea acestuia.
  10. Cu Packeta este simplă și returnarea produselor: trebuie doar să introduceți returul în aplicația mobilă, sau să utilizați eticheta adezivă, pe care o veți primi de la noi, în coletul dvs. Apoi duceți coletul la cel mai apropiat punct de pick-up al Packeta și gata!

Cele mai frecvente întrebări ale clienților cu privire la Packeta:

- Pot prelungi perioada de depozitare a coletului la punctul de pick-up?

Perioada standard de depozitare la punctele de pick-up este de 7 zile, o puteți prelungi până la maximum 21 de zile. Cu toate acestea, expeditorul coletului trebuie să fie de acord cu această opțiune.

Puteți prelungi timpul de depozitare al coletului pe site, în aplicația mobilă Packeta, sau prin serviciul nostru pentru clienți.

În cazul în care nu veți ridica coletul și nu veți prelungi timpul de depozitare al acestuia, coletul va fi automat trimis înapoi la sediul nostru, ca „retur“.

În perioada Crăciunului, timpul de depozitare al coletului și posibilitatea prelungirii acestuia pot fi limitate temporar.

- Pot redirecționa coletul la un alt punct de pick-up?

Da, puteți redirecționa coletul de la un punct de pick-up la altul, precum și de la Z-BOX la un punct de pick-up. Punctul de pick-up către care doriți să redirecționați coletul trebuie să fie deschis și să aibă capacitate de depozitare. Pentru a redirecționa expedierea, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

- Cum pot returna produsele?

Condițiile de reclamație, precum și informații despre returnarea mărfurilor pot fi găsite în secțiunea RECLAMAȚIE / RETURNAREA PRODUSELOR

- Cum pot achita rambursul?

Rambursul se poate achita prin portalul de plată din aplicația Packeta, sau în numerar, sau cu cardul la punctul de pick-up (dacă punctul de pick-up dispune de POS).

- Ce se întâmplă dacă nu ridic coletul?

Coletul se va întoarce înapoi la noi (la magazinul on-line). Dacă produsele au fost achitate cu cardul la plasarea comenzii, vă rugăm să contactați serviciul clienți cu privire la rambursarea sumei.

- Unde găsesc lista cu punctele de pick-up?

Lista cu punctele de pick-up disponibile, se afișează automat, în momentul în care selectați livrarea prin Packeta. Întreaga lista cu punctele de pick-up disponibile, o găsiți și aici.

- Cum primesc confirmarea plății?

Vă vom trimite o confirmare de plată cu cardul, la adresa de e-mail furnizată odată cu plasarea comenzii. Dacă plătiți ramburs la livrare la punctul de pick-up, personalul punctului de pick-up vă va emite o chitanță la cerere.

- Trebuie să dețin un smartphone pentru a ridica coletul?

Da, pentru a ridica coletul de la Z-BOX trebuie să aveți un smartphone cu versiunea curentă a aplicației Packeta instalată. Aplicația o găsiți în Google Play și App Store, o puteți instala și cu ajutorul codului QR, pe care îl găsiți chiar pe Z-BOX.

- Trebuie să am datele mobile pornite atunci când ridic coletul?

Da, datele mobile, locația GPS și bluetooth-ul trebuie să fie activate pentru ridicarea coletului.

- ce trebuie să fac, dacă nu reușesc să-mi ridic coletul din Z-Box?

Asigurați-vă că aveți date mobile, serviciile de localizare și bluetooth activate pe telefon. Dacă aveți alte dispozitive conectate la bluetooth, încercați să le deconectați. Pentru asocierea cu Z-BOX-ul, este important să fiți aproape de acesta. Dacă există mai mulți destinatari în același timp la un anumit Z-BOX, vă recomandăm să vă conectați la acesta pe rând, unul câte unul. Dacă tot nu este posibilă deschiderea căsuței, contactați Packeta telefonic la nr de telefon +40 316 300 402 sau la info@packeta.ro. 

- Expedierea nu este vizibilă în aplicație.

Probabil că la momentul plasării comenzii au fost introduse date de contact greșite. Contactați Packeta telefonic la nr de telefon +40 316 300 402 sau la info@packeta.ro. 

- Este posibilă prelungirea timpului de depozitare a coletului în Z-Box?

Aveții la dispoziție 2 zile calendaristice pentru a ridica coletul de la Z-BOX, cu opțiunea de prelungire cu 1 zi calendaristică, la un total de 3 zile calendaristice. Puteți prelungi perioada de depozitare direct în aplicația Packeta.

- Poate ridica altcineva coletul în locul meu?

Dacă aveți nevoie ca altcineva să ridice coletul în locul dvs, îi puteți partaja expedierea prin aplicația Packeta.

Cum fac asta?

  1. Faceți clic pe cele trei puncte de lângă expedierea pe care doriți să o partajați.
  2. Se va afișa opțiunea de Partajare expediere.
  3. Selectați destinatarul, adică persoana cu care doriți să partajați expedierea și alegeți metoda prin care doriți să îi trimiteți detaliile expedierii (de exemplu, WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail...).
  4. Veți împărtăși numărul de urmărire și parola expedierii persoanei selectate.

- Ce se întâmplă dacă nu am apucat să ridic coletul de la Z-Box?

Coletul nepreluat se va întoarce înapoi la noi (la magazinul online) ca ”retur”.

- Este posibil să redirecționez un colet aflat în Z-Box?

Expedierea poate fi redirecționată către oricare dintre punctele de pick-up, cu condiția ca punctul de pick-up să fie deschis și să aibă capacitate de depozitare liberă. Redirecționarea durează în mod normal 2-3 zile lucrătoare. Cu cererea de redirecționare, contactați infoline Packeta la nr. de telefon +40 316 300 402 sau prin e-mail la info@packeta.ro

- Ce ar trebui să fac dacă am probleme tehnice cu aplicația?

Încercați să actualizați aplicația sau deconectați-vă și conectați-vă din nou. Dacă există o problemă cu semnalul, puteți încerca să ridicați coletul la o altă oră. Dacă problema persistă, vă rugăm să contactați Packeta la numărul de tel. +40 316 300 402.

Nu ați găsit răspunsul pentru întrebarea dvs?

Contactați-ne la adresa de e-mail: info@foxigy.ro
Sau ne puteți contacta telefonic în zilele lucrătoare, începând cu ora 9:00 până la 17:30 la nr de telefon: +40 316 300 839