Informații importante:

  • În coșul de cumpărături, alegeți modalitatea de transport, care este cea mai convenabilă pentru dvs. Aveți de ales între livrarea la domiciliu, livrare la un punct de pick-up Packeta, sau ridicarea personală, de la așa-numitul Z-BOX.

  • În cazul în care optați pentru livrarea la un punct de pick-up, sau la un Z-BOX găsiți în motorul de căutare punctul, sau Z-BOX-ul cel mai apropiat de dvs. Aveții mii de puncte de pick-up la dispoziție în toată Europa, precum și Z-BOX-uri cu ridicare personală.

  • De îndată ce coletul dvs va fi recepționat ta punctul de pick-up, sau în Z-BOX, Packeta vă va trimite un e-mail de informare, precum și un SMS. În cazul livrării la un punct de pick-up al Packetei, veți primi de asemenea, o parolă, pentru ridicarea coletului.

  • Odată ajunși la punctul de pick-up, trebuie doar să specificați parola. Puteți trimite așadar pe oricine să ridice coletul dvs, trebuie doar să îi dați parola.

  • Contravaloarea coletului dvs poate fi achitată direct la punctul de pick-up, atât în numerar, cât și cu cardul.

  • În cazul livrării la Z-BOX, pentru ridicarea coletului aveți nevoie doar de aplicația mobilă Packeta, care se împerechează automat cu Z-BOX-ul și deschide căsuța în care se află expedierea dvs.

  • Puteți afla cu ușurință unde se află comanda dumneavoastră, în secțiunea Urmărire a site-ului Packeta, sau în aplicația mobilă.

  • Pentru ridicarea coletului aveți la dispoziție de regulă 7 zile.

  • Vă recomandăm să vă descărcați aplicația mobilă Packeta, datorită căreia puteți urmări fiecare mișcare a coletului dvs, puteți prelungi timpul de depozitare a acestuia până la 21 de zile, sau puteți alege opțiunea de plată ramburs la ridicarea coletului.

  • Cu Packeta este simplă și returnarea coletului: este suficient să înregistrați returul în aplicația mobilă, sau să utilizați eticheta de retur, pe care o primiți de la noi, odată cu coletul livrat. Duceți apoi coletul pentru retur, în cel mai apropiat punct de pick-up Packeta și totul este rezolvat!

Cele mai frecvente întrebări ale clienților pentru Packeta:

- Putem prelungi perioada de depozitare a coletului la punctul de pick-up?

Perioada standard de depozitare la punctele de pick-up este de 7 zile, o puteți prelungi până la maxim 21 de zile. Cu această posibilitate însă, trebuie să fie de acord și expeditorul coletului.

Puteți prelungi perioada de depozitare a expedierii direct pe site, în aplicația mobilă Packeta, sau prin intermediul serviciului nostru pentru clienți.

În cazul în care nu ridicați coletul și nu veți solicita prelungirea perioadei de depozitare, coletul va fi automat trimis înapoi către expeditor, sub formă de „retur“.

În perioada sărbătorilor de Crăciun, timpul de depozitare al coletului și posibilitatea prelungirii acesteia, pot fi temporar limitate.

- Putem redirecționa coletul la un alt punct de pick-up?

Puteți redirecționa coletul atât de la un punct de pick-up la altul, precum și din Z-BOX la un punct de pick-up. Funcționarea punctului de livrare către care doriți să redirecționați expedierea, trebuie să fie deschisă și să aibă capacitate de depozitare. Pentru redirecționarea coletului, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

- Cum putem returna produsele?

Condițiile de reclamație, precum și informații despre returnarea produselor pot fi găsite în secțiunea RECLAMAȚII / RETURNAREA PRODUSELOR

- Cum putem achita rambursul?

Rambursul se poate achita prin portalul de plată din aplicația Packeta, sau în numerar, sau cu cardul, la punctul de pick-up (în cazul în care punctul de pick-up dispune de POS pentru plata cu cardul).

- ce se întâmplă dacă nu ridic coletul?

Coletul va fi returnat înapoi, către noi (către magazinul online). În cazul în care contravaloarea coletului a fost deja achitat la plasarea comenzii, vă recomandăm să contactați direct serviciul nostru pentru clienți, în legătură cu rambursarea banilor.

- Unde găsim lista punctelor de pick-up?

Lista punctelor de pick-up și a Z-box-urilor se va afișa automat în momentul în care veți selecta Packeta în coșul de cumpărături. Întreaga listă a punctelor de pick-up o găsiți aici.

- Cum obțin confirmarea achitării rambursului?

Confirmarea plății cu cardul online, o veți primi la adresa dvs de e-mail, furnizată împreună cu datele de contact și livrare. Dacă alegeți să achitați în numerar la ridicarea coletului, confirmarea vă va fi eliberată la cerere de către personalul punctului de pick-up.

- Trebuie să am un smartphone, pentru a putea ridica coletul?

Da, pentru ridicarea coletului din Z-BOX, trebuie să dețineți un smartphone cu o versiune actuală a aplicației Packeta instalată pe acesta. Aplicația o puteți descărca de pe Google Play sau App Store, o puteți instala, de asemenea, cu ajutorul codului QR pe care îl găsiți direct la Z-BOX.

- Trebuie să am datele mobile activate în momentul ridicării coletului?

Da, pentru ridicarea coletului este nevoie să aveți datele mobile activate, localizare GPS și bluetooth.

- ce ar trebui să fac, dacă nu-mi pot accesa coletul în Z-Box?

Asigurați-vă că aveți date mobile, serviciile de localizare și bluetooth activate pe telefon. Dacă aveți alte dispozitive conectate la bluetooth, încercați să le deconectați. Pentru a vă putea conecta cu Z-BOX-ul este important să fiți în apropierea acestuia. Dacă există mai mulți destinatari în același timp, la un anumit Z-BOX, vă recomandăm să vă conectați pe rând la Z-BOX. Dacă cu toate acestea, nu puteți deschide sertarul Z-BOX-ului, contactați telefonic Packeta la nr de tel +40 316 300 402 sau la info@packeta.ro. 

- Expedierea nu îmi apare în aplicație.

Cel mai probabil, în momentul plasării comenzii, au fost introduse informații de contact greșite. Contactați telefonic Packeta la nr de tel +40 316 300 402 sau la info@packeta.ro. 

- Este posibilă prelungirea perioadei de depozitare a coletului în Z-Box?

Pentru ridicarea coletului din Z-BOX, aveți la dispoziție 2 zile calendaristice, cu posibilitatea de prelungire a depozitării cu 1 zi, pentru în total 3 zile calendaristice. Perioada de depozitare o puteți prelungi direct în aplicația Packeta.

- Poate ridica altcineva coletul în locul meu?

Dacă doriți ca altcineva să ridice coletul în locul dvs, îi puteți distribui datele privind expedierea prin aplicația Packeta.

Cum faceți asta?

  1. Apăsați pe cele trei puncte aflate alături de expedierea pe care doriți să o distribuiți.
  2. Va apărea opțiunea de Distribuire a expedierii.
  3. Alegeți destinatarul, adică persoana căreia doriți să îi distribuiți expedierea și alegeți modalitatea prin care doriți să îi transmiteți datele expedierii (de exemplu WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail…).
  4. Îi veți transmite astfel persoanei selectate numărul de urmărire al coletului și parola pentru ridicarea acestuia.

- Ce se întâmplă, dacă nu am apucat să ridic coletul din Z-Box?

Coletul se va întoarce înapoi către magazinul nostru online, sub formă de "retur".

- Este posibilă redirecționarea coletului din Z-BOX?

Expedierea poate fi redirecționată către oricare dintre punctele de pick-up, cu condiția ca punctul de pick-up să fie deschis și să aibă capacitate de stocare. Perioada standard pentru redirecționare este de 2-3 zile lucrătoare. Pentru a solicita o redirecționare, contactați Packeta la nr de telefon +40 316 300 402 sau prin e-mail la info@packeta.ro

- Ce ar trebui să fac, dacă am probleme tehnice cu aplicația?

Încercați să actualizați aplicația sau deconectați-vă și conectați-vă din nou. Dacă există o problemă cu semnalul, puteți încerca să ridicați coletul la o altă oră. Dacă problema persistă, vă rugăm să contactați Packeta, la nr de telefon +40 316 300 402.

Nu ați găsit răspuns pentru întrebarea dvs?

contactați-ne prin e-mail pe: info@foxigy.ro

Sau ne puteți contacta telefonic în zilele lucrătoare, între orele 9:00 și 17:30 la numărul de telefon: +40 316 300 839